חברת הסטארטאפ Vorlon מודיעה על השלמת סבב גיוס הון בהובלת הקרן האמריקאית Accel

Vorlon Raises Series A from Accel with $15.7 Million Total in Funding for Proactive Third-Party API Security

PALO ALTO, CALIFORNIA, USA, April 17, 2024 /EINPresswire.com/ —
פאלו אלטו, קליפורניה.
Vorlon הפלטפורמה המובילה למניעה מקיפה של התקפות מאפליקציות צד-שלישי, הודיעה היום כי גייסה הון של למעלה מ-15 מיליון דולר כדי לקדם את מאמציה לסייע למנהלי אבטחת המידע וצוותי האבטחה שלהם לאבטח באופן יזום ממשקי API של אפליקציות צד שלישי שהארגון שלהם צורך.

הקרן האמריקאית Accel, שהובילה גם את סבב גיוס הסיד של Vorlon, מובילה גם הפעם את סבב גיוס ההון אליה מצטרפת הקרן האמריקאית Shield Capital ומשקיעים נוספים.

ארגונים גדולים מסתמכים יותר ויותר על יישומים ושירותים של ספקי צד שלישי כדי לקדם את היעילות בעסקיהם, וממשקי ה-API של צד שלישי שהארגון צורך מהווים סיכון אבטחה גדול – בדרך כלל על ידי הענקת גישה יתירה לנתונים רגישים. יש לציין שתקשורת בין אפליקציות מבוססת API מייצגת כיום למעלה מ-80% מתעבורת האינטרנט (מקור חברת אקאמי)
Vorlon מאפשרת לארגונים לנטר בצורה אקטיבית איומי התקפה על ממשקי ה-API של צד שלישי, עם זיהוי מונחה בינה מלאכותית, מודיעין משופר של איומים ויכולות תיקון.

Vorlon הוקמה על ידי מומחי אבטחת הסייבר עמיחי ספיבק ואמיר חיאט. השניים נפגשו כחלק מצוות המייסדים האחראי לפיתוח פתרון של חברת Demisto שנרכשה ב-2019 על ידי Palo Alto Networks.

הקרנות האמריקאיות Accel ו-Shield Capital הצטרפו לכמה משקיעי אבטחת סייבר בולטים, כולל מייסדי דמיסטו סלביק מרקוביץ’, רישי בהרגבה, דן שראל וגיא רינת, שעבדו בצמוד למייסדי Vorlon בדמיסטו לפני שנרכשו על ידי פאלו אלטו נטוורקס תמורת 560 מיליון דולר ב-2019 . ניר פולק, משקיע אבטחת מידע ומנכ״ל לשעבר של חברת Exabeam, דיג׳יי פטיל, המדען הראשי לשעבר של ממשלת ארה״ב ופול צ׳יזבורו סמנכ״ל הטכנולוגיות של Fox Corporation הם גם משקיעים בולטים בחברה.

אבטחת API של צד שלישי היא פער עצום באבטחת סייבר”, אמר אמיר חיאט, מנכ”ל ומייסד שותף של Vorlon. “מאז ההשקה שלנו בפברואר השנה, ראינו ביקוש גבוה להפליא לפלטפורמה מצד צוותי אבטחה ברחבי העולם, אז אנחנו אסירי תודה למשקיעים שלנו על התמיכה במאמצים שלנו להרחיב את פעילות החברה ולמתן פתרון כה נדרש״.

“במקרים רבים, ארגונים לא יגלו על פרצות האבטחה של ספק עד חודשים לאחר מעשה״ אמר סטיב לופלין, שותף בקרן-Accel. “היכולת של Vorlon לצמצם את הזיהוי והתיקון של האיומים הללו לדקות היא מה שעושה את הטכנולוגיה הזו כל כך חזקה. Accel נרגשת להמשיך את תמיכתנו באמיר, עמיחי והחברה כולה ככל שהם גדלים”.

הגישה החדשנית של וורלון לאבטחת ממשקי API של צד שלישי נותנת מענה לפער קריטי בתשתית אבטחת הסייבר הנוכחית”, אמר ראג’ שאה, מנהל שותף ב-Shield Capital. “אנו גאים לתמוך בVorlon ובמאמציהם לשמור על הנכסים הדיגיטליים המחזקים את הכלכלה העולמית ומאבטחים תשתיות קריטיות”.

לאור הביקוש הרב לפלטפורמה מצד ארגונים ציבוריים החברה מגייסת בכל המחלקות. למידע נוסף בקרו באתר חברה vorlonsecurity.com

Alex Yakubov
Vorlon
email us here

Leave a Reply